درگیری و تشنج در صحن علني مجلس شورای اسلامی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1392
بازدید : 518
نویسنده : علیرضا

عثمانی گفت: بنده می‌خواهم برای اینکه فضا هم عوض شود یک موضوعی را تعریف کنم. یکی از دوستان از من پرسید: آیا شما هم می‌خواهید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوید؟ گفتم آره، من هم می‌خواهم کاندیدا شوم، او گفت: باید شیعه دوازده امامی باشی، گفتم: اگر مشایی رجل سیاسی محسوب شد، آنوقت خلیفه سوم هم جزء شیعه دوازده امامی محسوب می‌شود.

بنا بر این گزارش، پس از اشاره تمثیلی عثمانی ‌ـ که به خلیفه سوم اهل تسنن اشارت داشت ـ حامیان دولت با انتقاد از سخنان وی به سوی هیأت رئیسه مجلس رفته و در اندک زمان، افرادی همچون کوچک‌زاده، کریمی قدوسی و روح الله حسینیان پیرامون رئیس مجلس جمع شده و به مذاکره پرداختند که پس از بی‌ثمر ماندن رایزنی‌ها و پایان سخنان عثمانی، روح الله حسنیان ـ که از حامیان احمدی‌نژاد به شمار می‌رود ـ از اظهارنظر عثمانی درباره رد صلاحیت مشایی به خشم آمده و با فریاد «بی‌غیرت‌ها»، نمایندگان مجلس را مخاطب قرار داد.

وی در ادامه با توهین به نماینده بوکان، سبب تحریک برخی نمایندگان شد و هنگامی که یکی از نمایندگان به رفتار او اعتراض کرد، وی دست خود را برای زدن ضربه بالا برد که با میانجیگری کوچک‌زاده ختم به خیر شد.

البته پس از پایان سخنان عثمانی، عابد فتاحی نماینده کرد زبان ارومیه به استقبال او آمد و در ادامه، ‌چند تن از نمایندگان وی را تا صندلی‌اش بدرقه کردند.

گردآوری : همـــه  چیــــــز دونی / مرجع خبر : تابناک




:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com